تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منادی: من پدیده دروازه بانی هجدهم دوره لیگ برتر نیستم

منادی: من پدیده دروازه بانی لیگ هجدهم نیستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین منادی دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره عملکردش در  دروازه این تیم اظهار کرد: از بهزاد غلامپور و علی دایی تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند و یک تشکر ویژه از حامد فلاحت زاده می‌کنم چرا که او بزرگتر من است و خدا را شکر که تا حدودی در درون دروازه سایپا خوب کار کردم.

او درباره اینکه تقابل پدیده‌های دروازه بانی لیگ هجدهم را شاهد بودیم، گفت: شاید احمد گوهری پدیده باشد، اما من پدیده نیستم. زمانی با احمد گوهری همبازی بودیم و خدا را شکر احمد هم در درون دروازه پارس جنوبی جم خوب کار کرد. ما از فرصت خود استفاده کردیم و گل زدیم و ۳ امتیاز این بازی را بدست آوردیم.

گفتنی است تیم فوتبال سایپا برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منادی: من پدیده دروازه بانی هجدهم دوره لیگ برتر نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..