تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدن به عشق در گورستان/ «چند قدم تا رستگاری» به سان‌فرانسیسکو می‌رود

رسیدن به عشق در گورستان/ «چند قدم تا رستگاری» به سان‌فرانسیسکو می‌رود

فرهنگ > سینما - فیلم «چند قدم تا رستگاری» که از یک پروژه عکاسی در گورستان قدیمی شهر رم شکل گرفته است و به موضوع عشق می‌پردازد، در جشنواره جهانی فیلم‌‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «چند قدم تا رستگاری» به کارگردانی محمد حسن‌زاده، در سپتامبر (مهر)، مهمان جشنواره جهانی فیلم‌‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو آمریکا خواهد شد.

ایده ابتدایی فیلم «چند قدم تا رستگاری» در جریان یک پروژه عکاسی آنالوگ در گورستان قدیمی شهر رم (ورانو) شکل گرفت.

محور اصلی «چند قدم تا رستگاری» از خود به خود رسیدن و عشق است، چرا که به اعتقاد نویسنده این فیلم، عشق یکی از عواملی است که موجب صلح و آرامش می‌شود. حتی با اتفاقی ناگوار همچون مرگ، عشق می‌تواند قدم به قدم با انسان باشد تا او را به خود و رستگاری نزدیک کند.

این فیلم کوتاه به کارگردانی محمد حسن‌زاده (عکاس و کارگردان ایرانی مقیم ایتالیا) و نویسندگی سیما حاج‌محمد، با تدوین ارس پوربیژن و بازیگری سونیا کولاویتا، در چند جشواره بین‌المللی فیلم کوتاه در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه نیز منتخب شده است.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدن به عشق در گورستان/ «چند قدم تا رستگاری» به سان‌فرانسیسکو می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..