تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب خاص همسر بشار اسد در یک رستوران

ساعت 24- بشار اسد رئیس جمهور سوریه عصر روز چهارشنبه به همراه خانواده اش در یکی از رستوران های قدیمی دمشق حاضر شد.

صاحب رستوران عکسی از خود و خانواده ی بشار اسد را منتشر کرد و درباره ی آن نوشت که زیباترین روز زندگی اش بوده است.  در کنار بشار اسد همسرش اسماء و دو پسرانش حافظ و کریم و دخترشان زین به چشم می خورد.

حجاب خاص همسر بشار اسد در یک رستوران

این صاحب رستوران در عین حال که این روز را زیباترین روز زندگی اش توصیف کرد از خداوند برای اسما اسد شفای عاجل مسئلت کرد.  شایان ذکر است که به تازگی رسانه ها اعلام کردند که اسماء اسد به سرطان سینه مبتلا شده است.

حجاب خاص همسر بشار اسد در یک رستوران

اما نکته ی جالب این عکس ها که توجه کاربران را به خود جلب کرد، حجاب همسر بشار اسد بود که به موضوع مورد بحث کاربران تبدیل شد و آنها می پرسیدند چرا اسما اسد حجاب سر کرده، البته برخی معتقدند که او به خاطر ریزش موی ناشی از شیمی درمانی موهایش را پوشانده است. 

اسما اسد چند روز پیش هم به مناسبت عید قربان از کودکان مبتلا به سرطان در منطقه “حرستا” در ریف دمشق ملاقات کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب خاص همسر بشار اسد در یک رستوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..