تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش لیبی برای مقابله با داعش

خبرگزاری فارس: وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی تمامی دستگاه‌های امنیتی را به آماده‌باش، هماهنگی و هوشیاری جهت مقابله با داعش فراخواند.

در بیانیه وزارت کشور لیبی همچنین از شهروندان این کشور برای همکاری با نیروهای امنیتی و اطلاع دادن هر گونه اقدام مشکوک به این نیروها به منظور همکاری و هماهنگی در امر مبارزه با تروریسم، دعوت کرد.

«فایز السراج» رئیس دولت وفاق ملی تهدید کرد که از تمامی امکانات برای مبارزه با تروریست‌ها، تعقیب و مجازات آنها استفاده خواهند کرد.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، السراج گفت: «مهاجمان هرگز از مجازات رهایی نخواهند داشت و هرگز در هیچ مکانی از لیبی در امان نخواهند بود.»

روز پنج‌شنبه (دیروز) در حمله مسلح عناصر داعش به ایست امنیتی «بوابه کعام» واقع در ساحل غربی لیبی در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شرق طرابلس،هفت نظامی کشته و پنج نفر نیز زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش لیبی برای مقابله با داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..