تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد سایپا و پارس جنوبی به سود شاگردان دایی تمام شد

تیم فوتبال سایپا در هفته پنجم لیگ برتر برابر میهمانش پارس جنوبی جم به برتری رسید.

آفتاب‌‌نیوز :

 در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سایپا از ساعت ٢٠:١۵ در ورزشگاه پاس قوامین میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید.

برای سایپا در این دیدار محمد سلطانی در دقیقه ۵٩ گلزنی کرد.

این دیدار در حضور حدود ١٠٠ هوادار که نیمی از آنها هواداران پارس‌جنوبی بودند، برگزار شد.

این دومین پیروزی شاگردان علی دایی و دومین شکست تیم مهدی تارتار در لیگ هجدهم بود.

تارتار: بعد از گل سایپا دیگر خوب نبودیم/ بخاطر زمین، بنگر را به جلو فرستادم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش بعد از دریافت گل از سایپا عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سایپا اظهار کرد: تا قبل از اینکه سایپا گل بزند همه چی خوب پیش رفت. با توجه به شرایط بد روحی آنها تلاش کردیم گل بزنیم که نشد. هرچند معتقدم یک نیمه زمین شرایط خوبی نداشت.

وی افزود: بعد از گل سایپا، بازیکنان این تیم بهتر شدند و بیشتر تلاش کردند. من از عملکرد بازیکنانمان بعد از گل سایپا راضی نبودم.

او اضافه کرد: زمین از کیفیت مناسبی برخوردار نبود به همین خاطر بنگر را به خط حمله آوردیم تا از توپ‌های بلند استفاده کنیم اما کم دقت بودیم. ما از نظر بدنی مشکلی نداریم و بحث غرور هم در تیم ما مطرح نبود. امیدوارم مشکلات مالی ما حل شود. محل اسکان و امکانات تمرین و مسافرت های تیم ما خوب است اما امیدوارم اصل مطلب که پرداختی به بازیکنان است حل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد سایپا و پارس جنوبی به سود شاگردان دایی تمام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..