تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ نگران وابستگی اروپا به منابع انرژی روسیه است!

مشاور امنيت ملي آمريکا در کي يف اذعان کرد؛

جان بولتون: رئیس جمهور آمريکا نگران آن است که با دریافت منابع گاز روسیه، اروپا داوطلبانه خودش را به روسيه گره مي زند.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ مشاور امنیت ملی دولت آمریکا از نگراني دولتش درباره وابستگي  اروپا به منابع انرژي روسيه خبر داد.

مشاور امنیت ملی ترامپ روز جمعه در نشست خبری در کی یف، پایتخت اوکراین تصریح کرد رئیس جمهور آمريکا نگران آن است که با دریافت منابع گاز روسیه از راه خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2 که قرار است سر از آلمان دربیاورد، اروپا دارد داوطلبانه خودش را به روسیه گره می زند. آمریکا تهدید کرده این طرح را هدف تحریم های خود قرار خواهد داد.

جان بولتون گفت:نگرانی های  ترامپ درباره ی طرح نورد استریم 2 است، چرا که موجب می شود اروپا داوطلبانه خودش را حتی بیش از گذشته به منابع انرژی روسیه وابسته سازد!"

بولتون گفت: "تنها اهمیت اقتصادی اروپا، شرق، غرب، مرکز در میان نیست، داریم از همه ی اروپا سخن می گوییم. و نه تنها اهمیت اقتصادی وابستگی شدید به روسیه برای تامین گاز طبیعی و نفت بلکه اهمیت راهبردی اروپا در میان است. وي افزود: روشن است هنگامی که شما (اروپایی ها) در عمل خودتان را به یک تامین کننده ی منبع حیاتی انرژی همچون گاز طبیعی منحصر می کنید علاوه بر هزینه های اقتصادی، هزینه های دیگری را نیز می توان تحمیل کرد. لذا این یکی از نگرانی های ترامپ درباره ی طرح نورد استریم 2 است، چرا که موجب می شود اروپا داوطلبانه خودش را حتی بیش از گذشته به منابع انرژی روسیه وابسته سازد!"

پوتین و دیگر مقام های روسی خاطر نشان کرده اند مخالفت آمریکا با خط لوله ی گاز طبیعی نورد استریم 2 ریشه در این تمایل واشنگتن دارد که می خواهد رقیبی قدرتمند را حذف کند و گاز طبیعی مایع (ال ان جی) خود را بسیار گرانتر به اروپایی ها بفروشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ نگران وابستگی اروپا به منابع انرژی روسیه است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..