تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فشار اینتل به مایکروسافت بž

فشار اینتل به مایکروسافت برای استفاده از تراشه‌هایش در "سرفیس گو"

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از کارشناسان قبلاً این سؤال را مطرح کرده بودند که چرا مایکروسافت از محصول ARM یا تراشه کوآلکوم برای سرفیس 10 اینچی خود استفاده نکرده است؟ {لینک}

به نوشته «پائول ثوروت» مایکروسافت می‌خواسته از تراشه ARM استفاده کند اما با مداخله اینتل و تحت‌فشار گذاشتن این کمپانی، نظر خود را برگردانده است.

بر اساس این گزارش اینتل درخواست‌های متعددی را از مایکروسافت کرد تا به‌جای ARM از تراشه پنتیوم گلد استفاده کند. این در حالی است که به گفته کارشناسان تراشه اسنپ دراگون ازلحاظ عملکرد و سازگاری بسیار بهتر از تراشه‌های اینتل هستند. اینتل به این کار بسنده نکرده و کوآلکوم را تهدید کرده است که اگر از معماری Intel x86 استفاده کند، به دادگاه شکایت می‌کند.

اخیراً ARM تراشه Cortex-A76 CPU را رونمایی کرد که در حد لپ‌تاپ قدرت داشته و برای ساخت پردازنده برای گوشی‌های نسل بعدی می‌توان استفاده کرد. پردازنده اسنپ دراگون 850 نیز برای فصل تعطیلات 2019 در نظر گرفته‌شده است.

به‌هرحال اینتل برای زنده ماندن در آینده با رقبایی چون AMD، انویدیا و کوآلکوم باید دست‌وپنجه نرم کند.

فشار اینتل به مایکروسافت برای استفاده از تراشه‌هایش در

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فشار اینتل به مایکروسافت بž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..