تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناراحتی دایی از حرکت ترابی

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم از ساعت 20:15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* پیش از آغاز بازی، علی دایی سرمربی سایپا با مهدی تارتار، همتای خود در تیم پارس جنوبی خوش‌وبش گرمی کرد.

* بازیکنان سایپا زودتر از حریف برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* استقبال چندانی از این بازی نشده و تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند.

* رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا و بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* مهدی تارتار در هنگام گرم کردن بازیکنان پارس کنار آنها حضور داشت و عملکرد شاگردانش را نظاره می‌کرد، اما محمد دایی مربی سایپا نظاره‌گر تمرینات پیش از بازی نارنجی‌پوشان بود.

* پیش از آغاز مسابقه، رضا اسدی بازیکن سایپا به سمت تارتار رفت و با او خوش‌وبش کرد. همه بازیکنان پارس جنوبی، از جمله محمد نوری و محسن بنگر هم به سوی نیمکت سایپا و علی دایی رفتند و با سرمربی تیم حریف خوش‌وبش کردند.

* سعید اخباری، مربی تیم فولاد که تیمش هفته آینده به مصاف سایپا می‌رود، برای آنالیز این تیم در ورزشگاه پاس قوامین حضور دارد.

* در یک صحنه که بازیکن پارس جنوبی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود، مهدی ترابی توپ را به بیرون زد که علی دایی از این حرکت شاکی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناراحتی دایی از حرکت ترابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..