تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X فاش شد +عکس

تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X فاش شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند Honor 8X شنیده می‌شود. این محصول حتی در حساب رسمی Weibo نیز با پوستری اختصاصی برای رونمایی معرفی شد.

اما به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی Honor 8X است. این تصاویر را  گه یکی از کاربران ثبت کرده و در توییتر قرار داده است، دو سایز مختلف از گوشی Honor 8X را به نمایش می‌گذارد.

پیش از این گفته می‌شد که گوشی هوشمند Honor 8X قرار است در دو صفحه نمایش 7.12 و 6.95 اینچی عرضه شود و تصویری که در حال حاضر فاش شده است این احتمال را تقویت کرده است.

گفته می‌شود که نسل جدید گوشی سری Honor X نسبت به نسخه های پیشین از سخت افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. همچنین در هنگام مکالمه می‌توان بین برنامه های مختلف سوئیچ کرد بدون اینکه تماس قطع شود.

 احتمال می‌رود قیمت گوشی Honor 8X پس از عرضه در حدود 292 دلار به ثبت برسد. در ادامه تصاویر حقیقی گوشی هوشمند Honor 8X را مشاهده می‌کنید:

تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X فاش شد +عکس

تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X فاش شد +عکس

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X را ببینید +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر حقیقی گوشی Honor 8X فاش شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..