تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزاران موشك حماس و حزب الله آماده هستند تا تل‌آویو را با خاك يكسان کنند/ به داد مردم برسید، چرا که مردم مشکل دارند

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا نگران امنيت اسرائيل است، زيرا هزاران موشك حماس و حزب الله آماده هستند تا تل‌آویو را با خاك يكسان کنند.

به گزارش صدخبر آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز (جمعه 2 شهریورماه) پایتخت اظهار کرد: تقوا دشواری ها و سختی ها را آسان می كند، هركس تقوا داشته باشد خداوند كارهای بد او را تبديل به خوبی می كند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر خم ادامه داد: مسئولان در روز عيد غدير با مردم عقد اخوت ببندند و مشكلات آنها را بشناسند. اگر مردم به ولايت پايبند باشند دشمن هيچ غلطی نمی تواند بكند. در دوران غيبت كه دسترسی به امام معصوم نداريم، تمسك به امامت يعنی تمسك به ولايت فقيه در راس نظام اسلامی.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سالروز شهادت حضرت مسلم ابن عقیل در کوفه افزود: شهادت حضرت مسلم از عجايب زمان بود، اين اتفاق  باید بررسی شود تا برای ما درس شود، زيرا وقتی مسلم وارد كوفه شد، ١٨ هزار نفر با وی بيعت كردند و شهر در دست مسلم بن عقيل بود، اما پس گذشت چند روز همين حضرت مسلم پس از خواندن نماز تنها شد. اينكه دشمن چه ترفندی را به كارگرفت تا حضرت مسلم تنها شود، خود جای بحث دارد؛ تحليل اين مسئله وقت زيادی می خواهد، اما يكی از دلايل اين تنهایی، نفوذ دشمن در جمع دوستان آن حضرت بود. يكی از خطرات بزرگ دشمن نفوذ است که گاهی در شكل انسان و گاهی در قالب فكر.

موحدی کرمانی اظهار کرد: نفوذ دشمن بر انقلاب مهم است و فرياد رهبر انقلاب بر سر خطر نفوذ همواره بلند بوده است. نفوذ به دو شكل است، گاهی فرد ظاهر خود را عوض می كند و نوع دوم آن مربوط به نفوذ در تفكر است كه اين نوع در حادثه كربلا نيز رخ داد. چقدر امام خمینی و رهبر انقلاب فرياد زده و می زنند كه از آمريكا نترسيد، زیرا هيچ غلطی نمی تواند بكند. 

وی با اشاره به مبارزات مردم در سال‌ 57 ادامه داد: شما مردم نشان داديد كه اهل كوفه نيستيد، در آن سال ها مردم صدای مسلسل شاه را می شنيدند، اما بر راه خود استوار بودند؛ زیرا امام فرمودند شاه رفتنی است، چراكه خدا با اين مردم است. رهبر انقلاب هم در سخنان اخير خود تفهيم كردند كه آمريكا نمی تواند با ما بجنگد. 

خطیب موقت تهران گفت: رهبری بارها اعلام كردند جنگی رخ نخواهد داد، زيرا آمريكا تلاش می كند هزينه امنيت سازی های خود را بگيرد، امروز ایران هم به بیخ گوش اسرائیل رسیده است. اين كشور نگران امنيت اسرائيل است، زيرا هزاران موشك حماس و حزب الله آماده هستند تا تل‌آویو را با خاك يكسان کنند. كوچك‌ترين حماقتی از سوی آمریکا و اسرائیل، آنها را پشيمان خواهد كرد. قدرت بازدارندگی و موشك های ايران عامل مهمی است كه آنها را از جنگ با ايران باز می دارد.

موحدی کرمانی ادامه داد: به گفته رهبر انقلاب هزاران نيروی آمريكا در عراق و افغانستان در تيرس موشك های ايران قرار دارند. منطقه خاورميانه منبع انرژی جهان است و اينها نگران هستند پای كل كشورها به اين منطقه كشيده شود و جنگ جهانی رخ دهد و اين جنگ سرنوشت مشابه جنگ های ديگر را برای آمريكا خواهد داشت. 

وی با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران تصریح کرد: رهبر انقلاب مذاكره با آمريكا را در دو جمله خلاصه كردند و فرمودند که آنها امتياز را نقد می گيرند و پس از آن توافق را پاره می كنند.

موحدی کرمانی ادامه داد: آمریکا و غرب همواره به همراه ضد انقلاب‌ها و سلطنت طلبان امیدوار شدند که می‌توانند به نظام اسلامی ضربه بزنند، اما آن‌ها کور خوانده اند، مردم از انقلاب دست برنمی دارند. 

وی افزود: در رابطه با مسئولان پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه امروزه نیاز به یک پل ارتباطی سهل الوصول بین مردم و مسئولان است، لذا سران قوا و ساير مديران نمايندگانی را مشخص كنند تا در زمان و مكان مشخص در بين مردم حضور داشته باشند و مشكلات را جويا شوند، محل ملاقات هم می تواند مساجد باشد تا مردم بدون دغدغه با آنها ارتباط داشته باشند. من استدعاء دارم که مسئولان اگر اين پيشنهاد عملی است، آن را اجرا كنند. مسئولان محترم جواب نامه ها و تلفن ها را بدهيد، چرا كه مردم مشكل دارند،  شما مسئولان نظام عدل علی هستيد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزاران موشك حماس و حزب الله آماده هستند تا تل‌آویو را با خاك يكسان کنند/ به داد مردم برسید، چرا که مردم مشکل دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..