تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارضایتی فعالان بازار مسکن از رشد حبابی قیمت‌ها

برزگر، گفت: انبوه‎‌سازان و سازندگان مسکن از افزایش و رشد حبابی قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم در این بخش راضی نیستند.

جمشید برزگر رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی مانند میلگرد و آهن آلات طی چند ماه گذشته افزایش دو برابری قیمت داشته است، گفت: قیمت مسکن در چند ماه گذشته به دلیل نوسانات ایجاد شده در بازار سکه و ارز افزایش یافته اما این رشد قیمتی بعد از رکود چند ساله بوده است بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که با کاهش قیمت هزار یا 2 هزار تومانی دلار قیمت مسکن پایین بیاید.

وی گفت: متأسفانه افزایش قیمت مسکن موجب شده قدرت خرید مردم در این بخش کاهش چندین برابری داشته باشد.

برزگر تصریح کرد: انبوه سازان و تولیدکنندگان مسکن خواستار افزایش قیمت مسکن نیستند، زیرا این افزایش قیمت در چنین شرایطی هیچ نفع و یا سودی برای آنها ندارد.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اظهار کرد: با توجه به ثبات قیمت در بازار سکه و ارز قیمت مسکن به ثبات می‌رسد اما نباید انتظار کاهش قیمت در این بخش را داشته باشیم، زیرا قیمت تمام شده ساخت مسکن در چند ماه گذشته رشد 4تا 5 برابری داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارضایتی فعالان بازار مسکن از رشد حبابی قیمت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..