تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Zombie Derby 2 1.0.9 – بازی مسابقه ای دربی زامبی ۲ برای اندروید

Zombie Derby 2 نسخه جدیدی از بازی محبوب زامبی دربی است که می توانید مطابق نسخه پیشین بازی، سیل بزرگی از رقابت های تیراندازی در حین مسابقات را تجربه کنید و گرافیک جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنید. گرافیک سه بعدی بازی، نسبت به نسخه پیشین، پیشرفت های زیادی داشته است و اتومبیل ها را نیز می توانید اینبار با گزینه های زیادی ارتقا دهید. تنها ماموریت شما در این بازی، هدایت اتومبیل به سمت گروه بزرگی از زامبی ها است و در این راه باید هیجان بسیاری را در نبردها احساس کنید.

با دانلود Zombie Derby 2 می توانید در رقابت های آنلاین شرکت کنید و با باهوش ترین افراد سراسر جهان رقابت داشته باشید. این بازی مسابقات حساسی دارد و باید با ارتش های زیادی همراه شوید تا بتوانید جز بازماندگان بازی لقب بگیرید. رانندگی با مهارت، اولین نکته برای پیروزی در نبردها است و زامبی ها جلودار شما در این راه خواهند بود. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Zombie Derby 2 1.0.9 Apk + Mod

کاور-Zombie-Derby-2

اسکرین-شات-zombie-derby-2 اسکرین-شات-zombie-derby-2 اسکرین-شات-zombie-derby-2 info

Tired of typical shooters and hundreds of boring titles? Check out this sequel of a great arcade game with cool 3D graphics! Brutal upgradable cars, big guns and daredevil speed will steer you through places that are chock-a-block with zombies…
It’s going to be a really exhilarating fight that no one will want to miss! The dangerous post-apocalyptic world is crawling with zombies and only the bravest and most experienced drivers and the toughest survivors will still be left standing, fighting the countless armies of the undead and dealing with them on their own or taking part in breathtaking competitions!

WHAT’S NEW
Minor bug fixes and improvements

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Zombie Derby 2 1.0.9 – بازی مسابقه ای دربی زامبی ۲ برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..