تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیروز کریمی از هدایت ماشین سازی کنار رفت

ورزش سه: پس از شکست خانگی تیم ماشین سازی مقابل ذوب آهن هیات مدیره این باشگاه تبریزی رای به پایان همکاری با فیروز کریمی را داد تا آقا فیروز اولین مربی اخراجی امسال لیگ باشد.

بنابر اطلاعیه باشگاه ماشین سازی یوسف بخشی زاده مدافع سال های دور فوتبال ایران فعلا هدایت ماشین سازی را در دست خواهد گرفت. به جز فیروز کریمی، خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز پس از سه هفته ناکامی از سمت خود در باشگاه سپیدرود کنار کشید تا تعداد تغییرات در نیمکت های ایران در هفته های اول نرخ بالایی داشته باشد.

از رضا مهاجری به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های جایگزینی فیروز کریمی نام برده می شود. کریمی شب گذشته در پایان بازی ماشین سازی مقابل ذوب آهن به انتقاد از مدیریت تیم و کیفیت بازیکن های در اختیارش پرداخته و به خبرنگاران وعده برگزاری یک نشست مطبوعاتی داده بود.

ماشین سازی که با تغییر امتیاز گسترش در رقابت های لیگ شرکت کرده است، سال گذشته فیروز کریمی را جانشین لوکا بوناچیچ کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیروز کریمی از هدایت ماشین سازی کنار رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..