تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان معرفی می شوند

توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران؛

بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان معرفی می شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می شوند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیر خانه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نتیجه  یک نظر خواهی گسترده، بهترین‌های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می کند.

جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت:استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده اند که در نوع خود قابل تامل و حائز اهمیت است.

وی افزود:در حال حاضر و در جمع بندی‌های اولیه حدود ١٥ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده پس از انقلاب، در نظرخواهی پیشتاز هستند و آراء اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده اند.

گودرزی گفت:سعی می کنیم تا دو روز آینده کاندیدا‌ها را در بخش‌های مختلف معرفی کنیم و انشاءلله برترین‌های بخش‌های مختلف (بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

حضور بيش از ١٢٠ منتقد و نويسنده سينمايی در  انتخاب بهترين های چهل سال سينمای كودك



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان معرفی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..