تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع مدل کت تک مردانه

پوشیدن کت تک مردانه دست شما را در انتخاب انواع لباس و شلوار باز گذاشته است.کت تک مردانه را می توان با انواع پیراهن های یقه گرد و یقه اسکی و با شلوارهای جین و پارچه ای پوشید و الزامی به پوشیدن پیراهن دکه دار ذر زیر کت نیست.در بخش مد نسیم فان انواع مدل کت تک مردانه را ببینید

کت تک زمانی جذاب به نظر می رد که فیت بدن باشد برای انتخاب سایز مناسب باید مواردی را رعایت کنید

اگر کت، بعد از بسته شدن دکمه‌ها، حالت ضربدری یا حرف X انگلیسی را پیدا کرد،کت تنگ است. بای از خریدآن صرفه نظر کرد

اگر سرشانه‌ها و آستین‌های کت تک مردانه در بدن شما کشیده می‌شود، در انتخاب آن تجدید نظر کنید.
اگر اندازه سرشانه کت از اندازه سرشانه طبیعی شما بلندتر است و روی شانه‌ها چین و چروک می‌بینید، کت شما بزرگ‌تر از حدی است که باید باشد. به خاطر داشته باشید فضای موجود در بخش سر شانه‌ی شما برای حرکت دست، نباید بیشتر از یک و نیم سانتی‌متر باشد.
آستین کت نباید از مچ دست بلندتر باشد و روی دست‌ها را بپوشاند. اندازه استاندارد برای قد آستین کت باید به صورتی باشد که بین ۷ میلی‌متر تا ۲ سانتی‌متر نهایتا از سر آستین پیراهنی را که زیر کت پوشیده‌اید را در حالت صاف و نه خمیده پوشش دهد.
دکمه‌های کت باید به راحتی بسته شوند و روی بدن قرار بگیرند، اما این راحتی نباید به اندازه‌ای باشد که جلوی کت تک مردانه شما فضایی برای پنهان کردن یک توپ بدمینتون هم وجود داشته باشد!

قد کت استاندارد معمولا به صورتی است که لبه آستین کت با لبه پایین کت تقریبا در یک خط قرار می‌گیرد، البته طبیعی است که قد کت چند سانتی‌متر بلندتر باشد. به خاطر داشته باشید اگر قدتان از ۱۸۰ سانتی‌متر بلندتر است، قد کت‌تان هم می‌تواند کمی بلندتر از حالت عادی باشد.

کت تک مردانه

کت تک مردانه اسپرت

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع مدل کت تک مردانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..