تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۲ هزار درصدی منطقه صنعتی سنگان در ۵ سال اخیر

رشد ۲ هزار درصدی منطقه صنعتی سنگان در ۵ سال اخیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرضا پهلوان نژاد فرماندار خواف در مراسم بازدید خبرنگاران  از مجموعه فولاد سنگان، از اشتغال ۵ هزار نفر در این مجموعه خبر داد و گفت: با افتتاح طرح‌های بعدی میزان اشتغالزایی ما به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید و با توجه به ۱۲۳ هزار کلیومتر مرز مشترک با کشور افغانستان هم میخواهیم اشتغال ایجاد کنیم و هم کمک به دیگران را داشته باشیم.

وی افزود: علاوه بر حوزه صنعت در این منطقه به لحاظ کمی و کیفی بهترین معادن سنگ آهن کشور در این محل است، چون میزان گوگرد و فسفر به مراتب کمتر از جا‌های دیگر مشاهده می‌شود.

 فرماندار خواف گفت: ۱۰ درصد رشد عمرانی در منطقه در حوزه‌هایی مانند؛ بحث راه‌های روستایی، محور‌های مواصلاتی، آب روستایی، آب شهری داشته ایم، در حوزه برق و خط انتقال آن، فیبر نوری، راه آهن خواف_هرات، قطعه سوم که در تعهد جمهوری اسلامی ایران است در خاک افغانستان ۴۰ کیلومتر ریل گذاری شده، در حوزه بهداشت و درمان نیز ۲۰ خانه بهداشت ساخته شد، ۲۰ فضای آموزشی و ۱۰ مدرسه ساخته شد.

پهلوان نژاد افزود: در حوزه کشاورزی نیز محصولات کم آب پرورش داده می شود، ۶۰ کیلومتر لوله گذاری کشاورزی و شاخص گاز رسانی این شهرستان هم  رشد داشته است.

وی ادامه داد:  همچنین در حوزه انرژی‌های نو نور خورشید و تونل بادی داریم که بهترین تونل بادی دنیا محسوب می‌شود که بازدهی این تونل‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد می‌باشد.

فرماندار خواف  گفت: منطقه خواف باتوجه به مرزی بودن آن یک منطقه امن است به همین دلیل سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری دارند.

انتهای پیام// ف. ح

بازدید خبرنگاران از مجموعه فولاد سنگان خواف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۲ هزار درصدی منطقه صنعتی سنگان در ۵ سال اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..