تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار نخستین رویداد استارتاپی گردشگری زنجان/حضور 100 نفر در استارتاپی گردشگری

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/06/01 شناسه خبر: 1401077

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نخستین رویداد استارتاپی گردشگری استان زنجان امروز با حضور 100 شرکت کننده کار خود را آغاز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی رحمتی، در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ، اظهار داشت: تالار چله خانه مجموعه تفریحی-گردشگری گاوازنگ ، محل برگزاری رویداد استارتاپ گردشگری زنجان است که تا سوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص تسهیلگر و‌منتورهای رویداد گردشگری زنجان، گفت: تسهیلگر و منتورهای این رویداد افراد توانمندی هستند که در سطح ملی حرفی برای گفتن دارند و سخنران انگیزشی آن بر عهده استاد مرتضی طالع ماسوله ، رییس اسبق سازمان میراث فرهنگی کشور است.

رحمتی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه گردشگری، شناسایی و غربالگری ایده های جدید از اهداف این برنامه است.

وی افزود: معرفی درست ایده های نو در حوزه گردشگری، ایجاد فرصت شکل گیری کسب‌ وکارهای نوپای قابل اجرا با لحاظ کردن بخش تخصصی و اقتصادی از دیگر اهداف این برنامه محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: توان بخشی به جوانان در تبدیل ایده به عمل و ثروت حول محور های رویداد، معرفی صنعت گردشگری و علاقه مند نمودن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری از اهداف این برنامه است.

رحمتی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای ایده های برتر، تشویق فارغ التحصیلان و کارجویان  برای ایجاد کسب و کارهای کوچک در بخش گردشگری و افزایش اعتماد به نفس در گروه های فعال از اهداف برگزاری این رویداد است.

گفتنی است: تسهیل گر و مشاور این رویداد: آرش سروری است و مانوئل اوهانجانیانس، سید جمال یوسفی، خانم لیلی اسعدی ، ایمان صفایی ، حمیده حبیبی، کتایون سپهری ، صمد طاهری و هادی رضوی متورهای نخستین استارت آپ گردشگری زنجان هستند.

داوری این رویداد را نیز منصور خزایی منش بنیان گذار زورق و حمیدرضا سعادت مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا بر عهده دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار نخستین رویداد استارتاپی گردشگری زنجان/حضور 100 نفر در استارتاپی گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..