تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکول کیدمن را با این ظاهر هیچ وقت ندیده بودید!! + عکس

آخرین فعالیت نیکول کیدمن در فیلم سینمایی  (Destroyer) ویرانگر است که گریم جالب و عجیبی در این فیلم دارد

نیکول کیدمن بازیگر برنده جایزه اسکار و امی این بار در فیلم کارآگاهی (Destroyer) یا ویرانگر  می درخشد. او در نقش کارآگاهی به نام ارین بل ظاهر می شود که می خواهد به درون یک گروه گنگستری در بیابان های کالیفرنیا نفوذ کند. اما این فیلم پایانی تراژیک دارد.

نیکول کیدمن در این فیلم با ظاهری جدید و متفاوت از همیشه بازی می کند. چهره ای که شاید در نگاه اول قابل تشخیص نباشد.  و با ظاهر همیشگی اش کاملا متفاوت است.


بیشتر بدانید : حرف های نیکول کیدمن درباره حس حقارت پس از تجربه خشونت جنسی و خانگی

نیکول کیدمن ,Destroyer,ویرانگر
نیکول کیدمن در فیلم (Destroyer) ویرانگر


گریم او به شکلی است که نشانه های خشم، استرس و بی خوابی در چهره اش نمایان باشد.
او در این فیلم در نقش یک پلیس میان سال بازی می کند که قرار است به عنوان عامل نفوذی وارد گروه تبهکاران شود.

Destroyer,ویرانگر,نیکول کیدمن
نیکول کیدمن در فیلم (Destroyer) ویرانگر


البته این بازیگر 51 ساله قبلا نیز سابقه گریم های سنگین را داشته؛ برای مثال برای بازی در فیلم ساعت ها در نقش ویرجیانا ولف زیر گریم می نشست  و البته این کار بی ارزش نبود و برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت.

Destroyer,ویرانگر,نیکول کیدمن
نیکول کیدمن در فیلم (Destroyer) ویرانگر


فیلم ویرانگر Destroyer قرار است ماه آینده برای اولین بار در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو اکران جهانی شود. و البته پیش بینی می شود که نیکول کیدمن به خاطر گریم سنگین و متفاوتش باز هم برنده جایزه شود.
این بازیگر موفق استرالیایی  تاکنون چندین جوایز از جمله یک جایزه اسکار، ۲ جایزه امی ساعات پربیننده، یک جایزه بفتا، ۴ [۵] جایزه گلدن گلوب و خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر زن دریافت کرده‌است.


بیشتر بدانید : علت بدبختی نیکول کیدمن

بیشتر بدانید : حاشیه ساز شدن حمایت نیکول کیدمن از دونالد ترامپ

بیشتر بدانید : ناگفته های نیکول کیدمن در تولد50 سالگی+عکس عاشقانه اش با همسرش

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکول کیدمن را با این ظاهر هیچ وقت ندیده بودید!! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..