تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوزیل و میخیتاریان دیگر به درد آرسنال نمی خورند

ورزش سه: پل مرسون، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که با حضور اونای امری و تغییر فلسفه بازی توپچی ها، دیگر این تیم به مسوت اوزیل و هنریک میخیتاریان نیاز ندارد.

 امری در این تابستان جانشین آرسن ونگر در آرسنال شد اما در تابستان خریدهای قابل توجهی انجام نداد و اسکلت اصلی تیم او، همچنان بازیکنانی هستند که در چند فصل اخیر در این تیم حضور داشتند.

اما مرسون معتقد است بازیکنانی مانند اوزیل و میخیتاریان، با سبک بازی مورد نظر این مربی اسپانیایی همخوانی ندارند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" امری بازیکنانی ندارد که فاصله بین دفاع و حمله را پوشش بدهند. اوزیل و میخیتاریان چنین بازیکنانی نیستند. اگر فردا یک تیمی بسازید و بخواهید از بالا پرس بزنید و فاصله ای بین خطوط نداشته باشید، اوزیل و میخیتاریان را نمی خرید.

اوزیل و میخیتاریان دیگر به درد آرسنال نمی خورند

اگر بخواهید راه آرسن ونگر را بروید، بازی سرگرم کننده ارائه بدهید، فوتبالی شناور و فوق العاده، آنوقت اوزیل و میخیتاریان در هر تیمی در دنیا جای می گیرند. اما آنها در تیم هایی که بخواهند پرس بزنند، به کار نمی آیند.

نمی دانم این بازیکنان می توانند بازی به آن شکل را یاد بگیرند یا نه. این دغدغه من است. منظورم سن شان نیست، بلکه منظورم شکل بازی است.

آینده اوزیل؟ نمی دانم. من هوادار سرسخت او هستم. او بازیکن باکیفیتی است اما بعضی مواقع می بینید که در جریان بازی نیست."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوزیل و میخیتاریان دیگر به درد آرسنال نمی خورند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..