تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت شیائومی ۳۲ میلیون گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آماده فروش دارد

شرکت شیائومی 32 میلیون گوشی در نیمه دوم سال 2018 آماده فروش داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیمه دوم سال 2018، تمامی شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند فراتر از تصور عمل کردند و همگی بیش از پیش بینی‌های صورت گرفته، محصول تولید کرده و آماده فروش دارند.

یکی از این شرکت‌ها که به دلیل گوشی‌های با کیفیت و ارزان قیمت خود طرفداران زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده، شرکت شیائومی است. شرکت شیائومی در پایان سه ماهه اول سال 2018 میزان سوددهی خود را 2.1 میلیارد دلار اعلام کرد و این رقم در سه ماهه دوم سال 2018 به 4.5 میلیارد دلار نیز رسید.

نکته جالب این است که دو سوم میزان سود شرکت شیائومی بر اساس اعلام مسئولان آن، از فروش گوشی هوشمند ناشی می‌شود و بقیه شامل سود حاصل از فروش تلویزیون‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی دیگر می‌شود.

حال با این شرایط مسئول فروش شیائومی اعلام کرده که در نیمه دوم سال 2018، این شرکت 32 میلیون نسخه گوشی هوشمند به نقاط مختلف دنیا ارسال کرده و پیش‌بینی می‌شود این میزان از محصول سود بسیار خوبی را عاید شرکت شیائومی کند و احتمال دارد که میزان درآمد این شرکت در پایان سال 2018 رکورد میزان درآمد یک ساله در این شرکت را جابه‌جا کند.

در ادامه نیز تصاویری از محصولات نسل جدید شرکت شیائومی را مشاهده می‌کنید.

شرکت شیائومی 32 میلیون گوشی در نیمه دوم سال 2018 آماده فروش دارد

شرکت شیائومی 32 میلیون گوشی در نیمه دوم سال 2018 آماده فروش دارد

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

فروش 32 میلیون گوشی شرکت شیائومی در نیمه دوم سال 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت شیائومی ۳۲ میلیون گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آماده فروش دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..