تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرتورو ویدال و طعنه جدید به رئال مادرید

ورزش سه: ستاره شیلیایی جدید بارسلونا را دشمن بین المللی شماره یک رئال مادرید می دانند.

 پس از جدایی پائولینیو و بازگشت او به فوتبال چین، بارسا به دنبال هافبکی با ویژگی های او می گشت و در نهایت ویدال را از بایرن به خدمت گرفت.

او پس از چند فصل خوب در بایرن که البته هرگز با قهرمانی چمپیونزلیگ همراه نشد، حالا در بارسلونا به دنبال فتح این تورنمنت است. ویدال دو فصل متوالی در لیگ قهرمانان پشت سد رئال ماند و کینه ای قدیمی از کهکشانی ها دارد.

آرتورو ویدال و طعنه جدید به رئال مادرید

او در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد هدف اصلی اش در بارسا گفت:« جام مورد علاقه من چمپیونزلیگ است. می دانم که بارسا پیش از این چند بار فاتح لیگ قهرمانان شده ولی حالا دوست دارم با من برنده این جام شود. متاسفانه با بایرن مونیخ نتوانستم به قهرمانی چمپیونزلیگ برسم ولی معتقدم با VAR می توانستیم دو عنوان قهرمانی را کسب کنیم.»

اشاره ویدال به داوری های جنجالی در بازی بایرن و رئال است. مونیخی ها معتقدند با داوری بهتر می توانستند رئال حذف کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرتورو ویدال و طعنه جدید به رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..