تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصفهانیان: فغانی درخواستی به کمیته داوران نداده است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام نام علیرضا فغانی به عنوان یکی از اساتید دانشگاهپرسپولیس که منوط به موافقت فدراسیون فوتبال است، حواشی زیادی برای داور بین المللی کشورمان بوجود آمد و رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران بیان کرد که با حضور فغانی در این دانشگاه، او دیگر داور بی طرفی نخواهد بود و نمی‌تواند در لیگ برتر قضاوت کند.

در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان که فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: هنوز فغانی درخواستی مبنی بر حضور در این دانشگاه به کمیته داوران ارسال نکرده و تا زمانی که این کار را انجام ندهد، نمی‌توانیم درباره او تصمیم گیری کنیم.

او افزود: همانطور که گفتم، تاکنون در مورد بحث تدریس فغانی در دانشگاه پرسپولیس نامه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است، اما هر زمانی که این امر انجام شود با درنظر گرفتن تمام جوانب درمورد این موضوع تصمیم گیری می‌کنیم.

گفتنی است، فغانی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان را برعهده دارد و قرار است، بازی دوستانه ژاپن - شیلی (۱۶ شهریور) و دیدار برگشت دربی کره میان سوون سامسونگ - چونبوک موتورز (۲۸ شهریور) در لیگ قهرمانان آسیا را سوت بزند.

بیشتر بخوانید:اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر فوتبال واکنش فغانی به خبر محرومیتش از قضاوت فینال جام جهانی چه بود؟ مدیر بخش توسعه دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری آسیاست

انتهای پیام/

اظهارات اصفهانیان درباره حضور فغانی در دانشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصفهانیان: فغانی درخواستی به کمیته داوران نداده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..