تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس Photo Books گوگل در انگلستان راه‌اندازی شد

سرویس Photo Books گوگل در انگلستان راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرسازی تصاویر دوربین‌های آنالوگ برای صاحب آن‌ها دردسرساز است، دوربین‌های دیجیتال هم ممکن است حافظه خود را بنا به دلیلی از دست دهند اما تنها قابلیتی که برای نگه داشتن خاطرات و عکس‌ها به ذهن همه می‌رسد، عکس‌های فیزیکی است که روی کاغذ چاپ می‌شوند. سال گذشته، گوگل سرویس Google Phote Books را در آمریکا راه‌اندازی کرد؛ سرویسی که به کاربران اجازه می‌دهد تا حافظه ابری خود را به یک آلبوم واقعی عکس با تصاویر خود تبدیل کنند.

این سرویس سابقاً فقط در آمریکا قابل استفاده بود اما از حالا به بعد، کاربران انگلستانی گوگل هم می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. کاربرانی که علاقه دارند گوگل برای آن‌ها آلبومی از عکس‌های Google Photo را ارسال کند، باید 12 یا 23 پوند پرداخت کنند. کاربرانی که آلبوم خود را با جلد نرم می‌خواهند، باید 12 پوند و افرادی که جلد سخت را برای آلبوم خود سفارش دهند، باید 23 پوند بپردازند. این آلبوم‌ها 20 صفحه دارند و کاربران می‌توانند تا 100 عکس را برای آلبوم خود انتخاب کنند.

سرویس Google Photo Books برای انتخاب عکس‌ها سیستم جستجوی پیشرفته‌ای را تهیه کرده تا کاربران هر عکسی را که می‌خواهند از میان تصاویر خود، بیرون کشند. هر دفعه‌ که کاربری Photo Books را باز می‌کند، گوگل برای آن‌ها چندین آلبوم را پیشنهاد خواهد کرد تا برای خود پرینت کنند. ابزار اضافه شده به این سرویس می‌تواند عکس‌های تکراری و کیفیت پایین را از آلبوم حذف کند.

سرویس Photo Books گوگل در انگلستان راه‌اندازی شد

انتهای پیام/

با Google Photo Books آلبوم عکس‌های خود را داشته باشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس Photo Books گوگل در انگلستان راه‌اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..