تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی گیمینگ ایسوس در TENAA دیده شد

گوشی گیمینگ ایسوس در TENAA دیده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه‌های پیش، خبرها از کمپانی ایسوس نشان می‌دادند که این شرکت قرار است امسال یک گوشی مخصوص گیمرها و با هدف گیمینگ تولید کند و نام این گوشی هوشمند را ROG اعلام کرده است. در خبرهای گذشته، اینگونه شنیده می‌شد که قرار است این گوشی با رم 8 گیگابایتی و پردازنده‌ای با چیپست Snapdragon 845 تولید شود اما مدارک به دست آمده از TENAA نشان می‌دهند که ROG قرار است با قیمت‌های ارزان‌تر و با رم پایین‌تر هم عرضه شود.

مدل معرفی شده در TENAA با شماره Z01QD معرفی شده که سه نمونه رم 8، 6 و 4 گیگابایتی در آن دیده می‌شود و حافظه داخلی آن نیز بین دو گزینه 128 و 512 گیگابایت باقی می‌ماند. پردازنده این دستگاه سرعت 2.95 گیگاهرتز دارد و قاب این دستگاه بی‌نقص ساخته شده است. در بین همه این مشخصات یک مشخصه دیگر وجود دارد که در این میان، با خبری که از قبل منتشر شده بود، تفاوت دارد و آن هم دوربین پشتی ROG است. در خبرهایی که قبلاً از شرکت ایسوس متنتشر شده بود، اعلام شد که این دستگاه قرار است با دوربین دوگانه دارای دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی راهی بازار شود اما در TENAA مشخص شده که این گوشی قرار است با یک دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه شود.

در کنار دوربین، درباره ظرفیت باتری این گوشی هوشمند هم تناقض‌هایی وجود دارد. هنوز مشخص نیست که ظرفیت باتری این گوشی چقدر است اما گفته می‌شود دو گزینه برای این مشخصه وجود دارد. احتمال دارد ظرفیت باتری ROG یا 3850 میلی‌آمپر ساعت باشد و یا 4000 میلی‌آمپر که احتمال دارد ظرفیت بیشتر برای آن در نظر گرفته شود چرا که با انجام دادن بازی‌ها زمان بیشتری روشن بماند.

نکته قابل توجه این است که حتی اگر ظرفیت باتری و دوربین ROG کمتر از نمونه معرفی شده، باشد، قیمت این گوشی با حافظه رم دستگاه کم خواهد شد و حدود یک‌هزار یورو قیمت این گوشی پایین خواهد آمد.

در این بین، یک مدل دیگر هم در TENAA از شرکت ایسوس با شماره مدل Z01RD دیده شده است. این گوشی دارای چیپست پردازنده Snapdragon 845، صفحه نمایش 6.18 اینچی با کیفیت 1080x2246 پیکسل است. کارشناسان احتمال می‌دهند این مدل، نمونه‌ای از پرچمدار ایسوس یعنی ZenFone 5z باشد.

انتهای پیام/

مشخصات گوشی گیمینگ ایسوس در TENAA مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی گیمینگ ایسوس در TENAA دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..