تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان

خبرآنلاین: فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان به رسم هر سال در نشریه فوربز منتشر شد. در فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان یک نکته عجیب وجود دارد؛ نفر اول در یک سال گذشته اصلا در هیچ فیلمی بازی نکرده است.

انتشار فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد

در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال رتبه نخست با درآمد ۲۳۹ میلیون دلاری در یکسال گذشته به جرج کلونی ستاره سرشناس سینما رسید.

کلونی این پول را از ابتدای ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ تا ابتدای ژوئن سال ۲۰۱۸ به دست آورده است هر چند که در این مدت در هیچ فیلمی حضور نداشت. بر اساس گزارش نشریه فوربز او بیشتر این پول را از فروش سهامش در یک کارخانه به دست آورده است.

جرج کلونی پیش از این در فهرست سلبریتی‌های پردرآمد نیز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده بود که نشان می‌دهد که در یکسال گذشته هیچ چهره سرشناسی در عالم ورزش، هنر و سرگرمی بیش از او درآمد نداشته است.

در این فهرست که اعداد و ارقام آن از گزارش شرکت‌های آماری معتبری چون «نیلسن» و البته گفت‌وگو با افراد صاحب نفوذ در صنعت سینما به دست آمده است، پس از جرج کلونی پردرآمدترین بازیگر جهان در سال گذشته دواین جانسون بوده است و پس از او رابرت داونی جونیور قرار دارد.

انتشار فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد

دواین جانسون

یکی دیگر از شگفتی‌های انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد در نشریه فوربز، تفاوت فاحش درآمد آن‌ها در قیاس با پردرآمدترین بازیگران زن سینما است.

در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن نفر اول و دوم به ترتیب ۴۰ و ۲۸ میلیون دلار در یکسال کسب کردند که با رقم ۲۳۹ و ۱۲۴ میلیون دلاری دو نفر اول فهرست مردان قابل مقایسه نیست.

هر چند سهم اصلی در فهرست پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان در یکسال گذشته همچنان در اختیار ستاره‌های هالیوود است اما بالیوود هم میدان را خالی نگذاشته و دو نماینده در این فهرست دارد. یکی آکشای کومار که با درآمد ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری رتبه هفتم را در اختیار دارد و یکی سلمان خان که با درآمد ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در جایگاه نهم ایستاده است.

انتشار فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد

دیگر آسیایی این فهرست جکی چان ستاره مشهور آثار اکشن و رزمی سینما است که یکسال گذشته بیش از ۴۵ میلیون دلار درآمد داشت و پنجمین بازیگر پردرآمد سینمای جهان لقب گرفت.

فهرست ۱۰ بازیگر پردرآمد سینمای جهان در یکسال گذشته

انتشار فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..