تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسک مو زنانه، آووکادو تا نارگیل

نی نی بان: حال زمان آن رسیده که زیبایی خود را افزایش دهید. همان طور که می‌دانید، موها آسیب‌پذیرند، به خصوص در زمستان. اما نگران نباشید. خوشبختانه راه‌های محافظت از آن ساده است. با ساخت این ماسک‌ها که بسیار ساده‌اند می‌توانید به موی دلخواه خود دست یابید. منتظر چه هستید؟ از هم اکنون آغاز کنید.

 

آواکادو و نعناع

مخلوط آواکادو، روغن زیتون و عسل راه ساده‌ای برای درست کردن ماسک مو است. کمی چای نعناع به آن اضافه کنید تا این کرم را شاداب‌تر کنید.

 

 

کره روغن قلم

زمانی که کره درخت روغن قلم و آلوئه ورا با هم ترکیب می‌شوند، معجونی می‌سازند که ستاره‌ها را حتی به شگفت وا می‌دارد. این ماسک نه تنها موهای شما را تقویت و مرطوب می‌کند بلکه پوست شما را نرم و هیدراته می‌کند.

 

 

تخم مرغ خام و روغن زیتون

بله، ممکن است در این لیست دو نوع از ماسک‌های ما غیر عادی باشند که یکی از آنها تخم مرغ خام است. اما به ما اعتماد کنید: معجزه در زرده تخم مرغ است که مرطوب کننده طبیعی و سرشار از پروتئین است.

 

 

ماسک موی ماست

این معجون ماسک دیگری است که سرشار از پروتئین است و به عنوان مرطوب کننده استفاده می‌شود. اگر شما عادت به استفاده از مرطوب کننده‌ها در صبح دارید، ماست را با آب لیمو و تخم مرغ مخلوط کنید و آن را برای صبحانه به عنوان اسموتی مصرف کنید.

 

 

موز و روغن بادام

همان قدر که خوردن موز مقوی است، به همان نسبت می‌تواند برای موهای شما ماسک خوبی باشد. آن را خرد سپس له کنید و با روغن بادام مخلوط کنید و نتیجه آن را بینید.

 

 

کدو تنبل و عسل

اگر کدو تنبل شما در گوشه‌ای از خانه افتاده، حال بهترین فرصت است تا از آن استفاده کنید. این ماده سرشار از ویتامین را با عسل مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. سپس از کلاهی برای نگه داشتن آن به مدت 15 دقیقه استفاده کنید و بعد موهای خود را بشورید.

 

 

روغن آواکادو، سس مایونز و عسل

بله! این دومین ماسک عجیب ما است: مایونز. ما اصرار داریم شما به راحتی ماسک‌های خود را در خانه بسازید. تا اینجا که دیده‌اید تخم مرغ و روغن دو ماده‌ای است که در بیشتر ماسک‌ها استفاده شده است. بنابراین با مخلوط این مواد با هم ماسک فوق العاده‌ای خواهید ساخت.

 

 

آلوئه ورا و نارگیل

شما آلوئه ورا را به عنوان مواد سازنده در محصولات پوست دیده‌اید، اما تا به حال برگ واقعی آن را مشاهده کرده‌اید؟ شما می‌توانید ژل آن را خودتان از برگ آن تهیه کنید و با ترکیب نارگیل آن را به موهای خود بزنید.

 

 

روغن نارگیل و عسل

با این ماسک با موهای آسیب دیده خود خداحافظی کنید. آن را برای 40 دقیقه روی موهای خود قرار دهید سپس به موهای مخملی خود سلام کنید.

 

 

شیر و عسل

ترکیب شیر و عسل که سرشار از پروتئین است نه تنها موها را مرطوب و تقویت بلکه سلول‌های مرده را نیز از بین می‌برد.

شما چه کارهایی برای موهای خشک‌تان انجام می‌دهید؟ آیا قبل از شستن موها از ماسک مو یا مرطوب کننده‌های خاصی استفاده می‌کنید؟ ما را نیز در جریان بگذارید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسک مو زنانه، آووکادو تا نارگیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..