تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادگیری قرآن را جزء نیازها و وظایف خود بدانیم

 یادگیری قرآن را جزء نیازها و وظایف خود بدانیم

علی عباسپور، قاری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 16 سال سن دارم و در پایه دهم در رشته علوم انسانی مشغول تحصیل هستم، گفت: از 10 سالگی شروع به یادگیری قرآن کرده ام و کلاس های صوت و لحن، تجوید و تجوید پیشرفته را نزد استاد محمد جباری گذرانده ام و الان در گروه تواشیح و مدیحه سرایی هم فعالیت می‌کنم.

موفقیت در درسها و فعالیت‌های غیر درسی را مدیون قرآن هستم

وی، با بیان اینکه موفقیت در درسها و تمام فعالیت‌های غیر درسی را مدیون قرآن هستم، افزود: قرآن مسیر درست زندگی را به من آموخت و باعث شد که با دوستان خوبی آشنا شوم و نزد معلمان در مدرسه و نزد دوستان و آشنایان مورد تحسین و احترام فراوان قرار بگیرم و موفقیت‌های زیادی را کسب نمایم.

استعداد قرآنی شهرستان مرند با تاکید بر اینکه باید هر روز قرآن تلاوت شود گفت: در طول 24 ساعت روز باید زمانی هر چند اندک برای قرآن خواندن اختصاص دهیم. اگر حداقل روزی 10 آیه و یا یک صفحه با تدبیر در معانی تلاوت شود بسیاری از مشکلات جوانان رفع می‌شود و جوانان صراط مستقیم را در زندگی خود پیدا خواهند کرد.

قرآن سراسر نور، هدایت، لطف و شفا

عباسپور با اشاره به اینکه قرآن سراسر نور، هدایت، لطف و شفا است، اظهار کرد: به هم نسل های خودم توصیه می‌کنم هیچ گاه از قرآن دور نشوند. با خواندن قرآن به خدا نزدیکتر می‌شوند و حتما قرآن را با ترتیل بخوانند چرا که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: «و رتّل القرآن ترتیلاً»

این قاری قرآن، با اشاره به اینکه برخی از خانواده‌ها بر این عقیده هستند که قرآن خواندن باعث تضعیف درسی فرزندانشان می‌شود، اظهار کرد: این یک تفکر بسیار اشتباهی است در حالی که اگر به افرادی که در وادی قرآن قرار گرفته‌اند توجه شود خواهید دید که این افراد علاوه بر قرآن در زمینه‌های دیگر شغلی، خانوادگی و سایر مسائل پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و اکثرا جزء افراد صاحب‌نام در مملکت هستند.

عباسپور، اضافه کرد: به عنوان یک شیعه باید یادگیری قرآن را جزء نیازها و وظایف خود بدانیم و این فرهنگسازی در خانواده‌ها ایجاد شود تا یادگیری قرآن نیز همانند کلاس‌های ورشی، موسیقی و زبان با اهمیت باشد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادگیری قرآن را جزء نیازها و وظایف خود بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..