تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک سنگین در محورهای هراز، چالوس و رودبار

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر طول مسیر جنوب به شمال محورهای کرج - چالوس و هراز و همچنین مسیر جنوب به شمال محور منجیل- رودبار شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در استان های مازندران (ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه، ولی آباد و کیاسر - سمنان) و استان قزوین آزادراه قزوین - رشت (محدوده گردنه کوهین) نیز مه گرفتگی شدید گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به گرد و غبار نیز گفت: استان سیستان و بلوچستان محور (زابل - نهبندان) شاهد گرد و غبار و کاهش دید هستیم.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در استان مازندران نیز در اکثر محورها بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی در خاتمه گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک سنگین در محورهای هراز، چالوس و رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..