تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره بیان احکام و ذکر حدیث در دارالقرآن پرند

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ دوره بیان احکام و ذکر حدیث ویژه بانوان در دارالقرآن پرند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره جدید بیان احکام و ذکر حدیث با تدریس باقری، کارشناس این عرصه از شهریورماه، دوشنبه هر هفته ویژه بانوان بزرگسال در دارالقرآن پرند برگزار می‌شود.
همچنین روزهای دوشنبه جلسه‌ قرائت دعای آل‌یاسین و همچنین توسل به ائمه معصومین(ع) در کنار این دوره و پس از اقامه نماز ظهر و عصر برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، بانوان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۵۶۲۱۹۴۳۳ و ۵۶۲۱۹۴۴۰ تماس بگیرند. همچنین دارالقرآن پرند در فاز دوم، بین میدان‌های استقلال و ایمان، بعد از چهارراه خورشید قرار دارد.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره بیان احکام و ذکر حدیث در دارالقرآن پرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..