تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت آمریکا با حضور در گفتگوی صلح افغانستان در مسکو

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از  شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد آمریکا مشارکت در گفتگوی صلح افغانستان را که قرار است چهارم سپتامبر به میزبانی مسکو برگزار شود رد کرده است. 

وزارت امور خارجه روسیه با ابراز تاسف از عدم حضور واشنگتن در نشست مسکو، این مخالفت را نشان از بیهوده بودن اظهار نظرهای  آمریکا درباره پایبندی به راه حل مسالمت آمیز در افغانستان دانست.
در این بیانیه آمده است: مخالفت آمریکا با حضور در این نشست دلیلی بر این است که این کشور تمایلی برای حل مشکلات افغانستان ندارد.


روسیه اعلام کرد دولت افغانستان و گروه طالبان برای مشارکت در نشست صلح افغانستان در مسکو برنامه ریزی می کنند. برای مشارکت در این نشست؛ دوازده کشور دیگر نیز دعوت شده اند که آمریکا و انگلیس از جمله این کشورها هستند.
همچنین وزیر امور خارجه روسیه در این باره گفت از دولت افغانستان و طالبان برای حضور در نشست مسکو دعوت شده و واکنش های اولیه آنان به این دعوت مثبت بوده است.
وی افزود مسکو هیچگاه ارتباط با طالبان را مخفی نکرده است زیرا طالبان بخشی از ترکیب جمعیتی افغانستان به شمار می آید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت آمریکا با حضور در گفتگوی صلح افغانستان در مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..