تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوبکر بغدادی فایل صوتی منتشر کرد: پیروان من استقامت به خرج دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرکرده داعش از اعضای این گروه خواست به حملات تروریستی خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ابوبکر البغدادی سرکرده (تروریست های) داعش در نخستین بیانیه ای که تقریبا در یک سال اخیر منتشر کرده است از پیروان خود خواست با وجود مشکلات به ایستادگی (ادامه حملات تروریستی) خود ادامه دهند.

با این وجود، در دو سال گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره مرگ یا زخمی شدن سرکرده داعش منتشر شده است. به نظر می رسد با توجه به اینکه بیانیه صادر شده را نمی توان بطور مستقل تایید کرد و خودداری داعش از انتشار فیلم از بغدادی، وی کشته شده است و بیانیه ای که به تازگی منتشر گردیده توسط سایر اعضای این گروه تنظیم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوبکر بغدادی فایل صوتی منتشر کرد: پیروان من استقامت به خرج دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..