تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگشتری که در خانواده سلطنتی انگلیس طرفداری نداشت

انگشتری که در خانواده سلطنتی انگلیس طرفداری نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انگشتری که اغلب اوقات در دست پرنس دیانا همسر سابق شاهزاده چالز دیده می شد در محافل سلطنتی اختلافات زیادی را بوجود آورده بود اما هیچگاه دلیل این اختلاف مشخص نشد. این انگشتر دارای 14 الماس است و به یکی از معروف ترین جواهرات خانواده سلطنتی انگلیس تبدیل شد. اما علی رغم این، این انگشتر نقص داشت و آن منحصر نبودنش است.

انگشتری که در خانواده سلطنتی انگلیس طرفداری نداشت

به گزارش روزنامه سان ،انگشتر را پرنس دایانا با انتخاب خودش از پرنس چالز هدیه گرفته بود.این انگشتر با قیمت 60 هزار دلار خریده شد و در آن زمان هر کسی توانایی خرید آن را داشت بر این اساس چون منحصر به فرد نبود و فقط مخصوص خانواده سلطنتی ثبت نشده بود ،خیلی طرفدار نداشت و حتی باعث ناراحتی و اختلاف نظر شد.

اما این انگشتر برای پرنس دایانا اهمیت زیادی داشت چون یاداور مادرش بود. اکنون انگشتر دایانا به کیت میدلتون تعلق دارد و بیش از نیم میلیون دلار است.

انتهای پیام/

همه چیز باید در خانواده سلطنتی منحصر به فرد باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگشتری که در خانواده سلطنتی انگلیس طرفداری نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..