تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان رونمایی از Honor 8X نزدیک می‌شود

زمان رونمایی از Honor 8X نزدیک می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی Honor که تحت لیسانس هوآوی فعالیت می‌کند، روز گذشته در صفحه رسمی شبکه اجتماعی چینی Weibo خبر از نزدیک شدن تاریخ رونمایی Honor 8X داد. کمپانی چینی آنر تصویری را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت که چیز زیادی از گوشی در آن مشخص نیست اما خبر رسیدن این گوشی را تأیید می‌کند. این تصویر گرافیکی 8X را نمایش می‌دهد که با شکسته شدن یخ به وجود آمده است و به نظر می‌رسد از فناوری خنک‌کنندگی این دستگاه خبر می‌دهد که از آن برای Honor Note 10 هم استفاده شده بود.

تنها مدرک رسمی که از گوشی Honor 8X در دسترس است، همین پوستر است اما چند وقت پیش مدلی با شماره ARE-AL00 در TENAA با مشخصات کامل گوشی دیده شده بود که احتمال می‌رود برای همین گوشی باشد. TENAA در گزارش خود نوشته بود که یکی از گوشی‌های آنر با نمایشگر 7.12 اینچی دارای بریدگی بالای صفحه و رزولوشن +FHD در راه است.

گوشی در راه (Honor 8X) با یکی از پردازنده‌های سری 600 شرکت کوآلکام به بازار معرفی خواهد شد یعنی یا Snapdragon 660 و یا Snapdragon 636 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی گوشی مشخص شده در TENAA با دو لنز 16 و 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی معرفی شده است که دوربین سلفی آن در ناچ بسیار کوچک بالای صفحه قرار خواهد گرفت. Honor 8X به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش خود، وزنی معادل 210 گرم خواهد داشت.

ما همچنان منتظر خبر رسمی برای عرضه و معرفی رسمی Honor 8X از طرف هوآوی هستیم اما خبرهای فاش شده از این گوشی ثابت کرده‌اند که این گوشی قرار است در بازارهایی نظیر آمریکا هم به فروش برسد.

زمان رونمایی از Honor 8X نزدیک می‌شود

انتهای پیام/

هوآوی Honor 8X را معرفی خواهد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان رونمایی از Honor 8X نزدیک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..