تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع ماسک شیر خشک برای صورت

      ماسک شیر خشک برای صورت       ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

شیر خشک به علت داشتن املاح معدنی و ویتامین های مختلف برای تقویت و احیا پوست بسیار مناسب است. با خوردن شیر خشک می توان به چاقی صورت کمک کرد و مخلوط کردن شیر خشک با مواد دیگر میی توان به عنوان ماسک به پوست صورت غذا رسانی کرد. ما در بخش مد و زیبایی نسیم فان در این مقاله به تهیه انواع ماسک شیر خشک برای صورت پرداخته پس همراه ما باشید .

خواص شیر خشک برای پوست

شیر خشک ماده ای است که برای تغذیه نوزادن تهیه می شود پس می توان نتیجه گرفت که از بهترین املاح معدنی و ویتامین ها در تهیه شیر خشک استفادهه شده است.وجود املاح معدنی و ویتامین ها و کربوهیدرات ها و پروتیئن های موجود در شیر خشک برای پوست بسیار مناسب است .شیر خشک هم به عنوان یک ماده پاک کننده و به خاطر لاکتیک اسید موجود در شیر خشک به نرم شدن پوست کمک می کند .از دیگر مزایای شیر خشک می توان به چاقی صورت اشاره کرد انواعی از چربی‌های مورد نیاز بدن، پروتئین‌ها و املاح با خلوص بالا در آن موجود هستند. مصرف خوراکی از این ماده ارزشمند، به صورت مدوام و افزودن آن به رژیم غذایی برای افراد لاغر هم مفید است. با مصرف خوراکی شیر خشک می‌توانید پس از مدتی شاهد پر شدن صورت و گونه‌ها هم باشید.

      ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

شیر خشک چاق کننده صورت 

چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید چرا که انواع ویتامین های موجود در شیر خشک و مواد مغذی موثر در آن تاثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد .علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. روش های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است .
یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید .شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود

      ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک و آبلیمو برای درمان لک صورت  

اضافه کردن آبلیمو به شیر خشک، موجب تقویت فعالیت پاکسازی پوست می‌شود و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. در روزهای گرم سال با کمک ماسک شیر خشک و آبلیمو پوستی درخشان و شفاف داشته باشید. آبلیمو با داشتن ویتامین C باعث جوانسازی پوست و از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شود. برای تهیه این ماسک  از مواد زیر استفاده کنید

۱ قاشق پودر شیر خشک،۲ قاشق آبلیمو،
این دو ماده را به خوبی مخلوط می کنیم  و با یک برس تمیز و نرم روی پوست صورت پخش کنید.منتظر بمانید  ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بماند سپس با آب سرد آبکشی کنید. هفته‌ای دوبار از این ماسک برای روشن شدن پوست و درمان جوش‌ها استفاده کنید.

      ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای بستن منافذ پوست

راهکارهای زیادی برای بستن منافذ پوست وجود دارد.یکی از بهترین ماسک‌های طبیعی برای از بین بردن منافذ، ماسک شیر خشک است. این ماسک با تنظیم pH و چربی پوست، با گذشت زمان باعث بستن یا کوچکتر شدن منافذ می‌شود. از طرفی زردچوبه و ماسک آن خاصیت ضدباکتریایی و آنتی‌اکسیدانی داشته و باعث از بین بردن آلودگی‌ها و چربی مازاد پوست می‌شوند. با این ترکیب این دو ماده مغذی یک ماسک خانگی فوق‌العاده خواهید داشتبرای تهیه این ماسک از مواد زیر استفاده کنید :

۱ قاشق پودر شیر خشک،۱ قاشق زردچوبه،۱ قاشق عسل

موادی که در بالا گفته شد را باهم  ترکیب کنید و خمیر یکنواختی بدست می آید. با یک برس نرم و تمیز، ماسک را روی کل پوست صورت و گردن پخش کنید.صبور باشید ماسک  بایدبه مدت ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بماند، سپس با آب سرد آبکشی کنید.

 ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای پوست چرب

برای از بین بردن چربی پوست تان یک بار این ماسک را امتحان کنید.برای این ماسک از  شیر خشک و سرکه سیباستفاده می کنیم . سرکه سیب، میزان فعالیت غدد ترشح کننده چربی در پوست را به خوبی کنترل می‌کند. همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از فعالیت باکتری‌های مولد جوش صورت جلوگیری می‌کند. این ماسک به نرم و لطیف شدن پوست شما هم کمک بسیاری خواهد کرد.

۱ قاشق پودر شیر خشک،۲ قاشق سرکه سیب،چند قطره روغن درخت چای
این مواد را به همراه مقداری عسل ترکیب کنید و با یک برس تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد آبکشی کنید. ممکن است حین استفاده از ماسک کمی احساس سوزش یا خارش داشته باشید.

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

سه روش برای چاق شدن صورت با شیر خشک

شیر خشک و نشاسته و آرد برنج را با هم مخلوط کنید  و قبل از خواب دو قاشق از آن بخورید. این مخلوط به چاقی صورت و پف دار شدن آن کمک می کند .

صبح ها ناشتا مقداری شیر خشک را به صورت پودر یا مخلوط بسیاری غلیظی از آب و شیر خشک بخورید. فقط ذکر این نکته ضروری است که مصرف مداوم و بیش از اندازه شیر خشک سبب چاقی می شود .

استفاده از دارو های گیاهی که در آن از شیر خشک برای چاقی صورت وجود دارد هم می تواند در چاق شدن صورت با شیر خشک کمک کند .

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای صورت

ماسک شیر خشک برای از بین بردن لک صورت

لکه‌های قهوه‌ای به دلایل مختلفی ایجاد می‌شوند. بالا رفتن سن، لکه‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی، جای زخم یا جوش از جمله مواردی هستند که باعث لک شدن پوست می‌شوند. ماسک شیر خشک  باعث محو شدن  این لک ها می شود. با افزودن مقداری ماست، خاصیت لایه‌برداری و شفاف‌کنندگی این ماسک چند برابر خواهد شد.

۱ قاشق شیر خشک،۲ قاشق ماست،۱ قاشق آبلیمو
این مواد را به خوبی ترکیب کرده و با یک برس روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک برای مدت ۲۰ دقیقه روی پوست بماند سپس با آب سرد آبکشی کنید. برای درمان لکه‌ها، هفته‌ای دوبار از این ترکیب استفاده کنید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع ماسک شیر خشک برای صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..