تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز برادر بی حیا به خواهرش

دنیل به همراه همسرش خواهر بیست ساله ی خود را ربود تا فقط کمی تفریح کرده باشند، درپی این آدم ربایی وقتل خونین خواهر، پای پلیس Police به این ماجرا باز شد.

آفتاب‌‌نیوز :

دنیل خواهر خود را ربود تا فقط کمی او را بترساند، اما دنیل و نامزدش که به علت مصرف مشروبات الکلی و موادمخدر درحالت طبیعی نبودند، خواهرش را مجبور به مصرف هروئین کرده و بعد از بیهوش شدن وی به خواهرش تجاوز کرده و در پایان او را با طناب خفه می کند.

پلیس در ادامه افزود: با اقدام به موقع دنیل و همسرش دستگیر شدند اما الیزابت خواهر او، جان خود را از دست داده بود.درحال حاضر این دو متهم دستگیر شدند و در بازداشت به سر می برند.

برادر مقتول در بازجویی این چنین اظهار کرده است : قصد کشتن خواهرم رانداشتم،فقط می خواستیم با او شوخی کنیم اما هر دوی ما مواد مخدر مصرف کرده بودیم و در حالت طبیعی نبودیم و نمی دانیم چه کار کردیم.

به گزارش پلیس محلی لیتل راک، دنیل به اتهام آدم ربایی،قتل و تجاوز به قتل درجه یک و نامزد او به اتهام همکاری درانجام جرائم بازداشت شدند که پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده آنها به دادگاه ارجاع داده خواهد شد،تا قاضی حکم قطعی را برای این برادر بی رحم صادر کند.

منبع: رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز برادر بی حیا به خواهرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..