تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عید قربان در استان خراسان شمالی اقامه شد

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1397/05/31 شناسه خبر: 1400854

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید قربان، نماز پرشکوه عید قربان در مصلی‌ها و مساجد جامع شهرهای مختلف استان خراسان شمالی اقامه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، نماز عید سعید قربان همچنین در شهرستان جرگلان و روستاهای سنی نشین این شهرستان به امامت ائمه جمعه اهل تسنن و در مصلاهای نماز جمعه و در مناطق اهل تشیع نیز به امامت ائمه جمعه اهل تشیع این استان برگزار شد.

در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی، اقامه نماز عید سعید قربان به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی جاجرمی امام جمعه موقت بجنورد و با حضور پرشور نمازگزارن برگزار شد.

مردم دیگر شهرستان‌های استان خراسان شمالی نیز با حضور در مصلاهای نماز جمعه، مساجد جامع و امامزادگان شاخص، نماز عید سعید قربان که در 16 نقطه اصلی در نظر گرفته‌شده بود نماز عید سعید فطر را باشکوه تمام اقامه کردند.

نماز پرشکوه عید قربان صبح امروز در مصلی‌ها و مساجد جامع شهرهای خراسان شمالی همچون شیروان، فاروج، اسفراین، آشخانه، گرم، جاجرم، راز، جرگلان، یکه سعود، غلامان اقامه شد.

قومیت‌های کرمانج، ترکمن، فارس، ترک وتات استان خراسان شمالی اعمال عید قربان همچون قربانی، دعای عید سعید و اقامه نماز را برگزار کردند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عید قربان در استان خراسان شمالی اقامه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..