تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقتول نام قاتل را قبل از مرگ فاش کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی علی اکبر احمدی نژاد بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد گفت : دختر جوانی که با ضربات چاقو در یک منزل مسکونی کشته شده بود، در حالی‌که آخرین نفسهایش را می‌کشید نام قاتل خود را با خون ریخته شده از پیکرش بر روی دیوار نوشت.

وی افزود: ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ماجرای جنایی وحشتناکی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد در ادامه تصریح کرد: با حضور کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل مشخص شد دختر ۲۰ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، اما او در آخرین لحظات عمر خود با خون روی دیوار اسم قاتلش را نوشته بود.

قاضی احمدی نژاد اضافه کرد: همچنین وجود مو‌های مردانه بین انگشتان مقتول حکایت از آن داشت که دختر ۲۰ ساله در برابر خواست شوم قاتل به دفاع از خود پرداخته است.

وی گفت: با پیگیری‌های کاراگاهان، "قاتل" که یکی از بستگان مقتول بود دستگیر شد و پس از ۸ ساعت بازجویی به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

قتل دختر 20 ساله مشهدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقتول نام قاتل را قبل از مرگ فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..