تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثروتمند ترين و پولدارترين خانواده جهان كيست؟

ثروت خاندان آل سعود چقدر است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی به نقل از موسسه مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری «برند فاینانس» خبر داد خانواده آل سعود با این حجم دارایی می‌تواند رتبه اول ثروتمندترین خانواده جهان را به خود اختصاص دهد.

به گفته این موسسه خانواده آل سعود 16 برابر بیشتر از خانواده سلطنتی انگلیس که ثروت آن 88 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، ثروت دارد که این ثروت نزد حدود 2 هزار نفر از خانواده 15 هزار نفری آل سعود محصور شده است.

در ادامه این گزارش آمده است گرچه سلمان پادشاه عربستان که ثروتش 17 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود پرنفوذترین فرد خانواده در هرم قدرت محسوب می‌شود، اما او از چندی پیش تقریبا تمامی اختیارات خود را به پسرش محمد بن‌سلمان واگذار کرده است.

طبق اعلام این شبکه آمریکایی شاهزاده‌های سعودی در حالی زندگی مرفه و پر زرق و برقی دارند که «فیلیپ الستون»، گزارشگر امور فقر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرده تعداد زیادی از مردم این کشور ثروتمند نفتی در فقر مطلق به سر می‌برند.

گفتنی است که دولت عربستان به هیچ سازمان بین‌المللی یا داخلی مستقل اجازه تهیه آمار دقیقی از میانگین فقر و بیکاری در این کشور را نمی‌دهد.

منبع:اعتماد آنلاین

انتهای پیام/

فقر مطلق مردم در سایه حکومت ثروتمندترین خانواده جهان در عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثروتمند ترين و پولدارترين خانواده جهان كيست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..