تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلیاردری که زباله‌ جمع می‌کند +عکس

میلیاردری که زباله‌ جمع می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد ثروتمندی به نام ژونگ کونگرانگ حدود سه سال پیش و بعد از یک سفر خانوادگی به جنوب چین، اقدام به جمع‌آوری زباله از خیابان‌ها کرد. ماجرا از این قرار بود که او در این سفر با یک استاد دانشگاه بازنشسته که به مدت چهار سال زباله‌های ساحل را جمع‌آوری می‌کرد، ملاقات کرد. پس از این دیدار ژونگ تحت تاثیر رفتار این استاد قرار گرفت و تصمیم گرفت تا به جمع‌آوری زباله‌های شهر خود بپردازد.  

 ژونگ در این خصوص می‌گوید: جدای از لزوم کمک به دیگران هر از چندی باید به‌ خود یادآوری کنم که با دیگران تفاوتی ندارم.

به دلیل اینکه او هر روز بخشی از اوقات فراغت خود را صرف کمک به رفتگران و تمیز کردن خیابان های شهر می‌کرد،  به وی لقب  "میلیونر آشغال جمع کن" را داده‌اند.

اقدام این مرد چینی در ابتدا با واکنش و توجه منفی مردم محلی و رسانه‌ها روبرو شد. اما پس از مدتی نگرش مردم تغییر کرد. آن‌ها متوجه شدند که با تلاش‌های ژونگ محله‌شان تمیزتر شده و شروع به تحسین و حمایت از او کردند. 

در ادامه می‌توانید تصویری از  این پیرمرد ثرومند را مشاهده کنید.

میلیاردری که زباله‌ جمع می‌کند+عکس

میلیاردری که زباله‌ جمع می‌کند+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلیاردری که زباله‌ جمع می‌کند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..