تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه گوشی هوشمند vivo X23 به وسیله دستیار صوتی Jovi فاش شد +تصویر

تاریخ عرضه گوشی هوشمند vivo X23 به وسیله دستیار صوتی Jovi فاش شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعاتی که از گوشی‌ها و محصولات مختلف صوتی تصویری فاش می‌شوند می‌توانند گونه های متفاوتی داشته باشند. برای مثال تصاویر گوشی iPhone 4 به صورت اتفاقی در یک کافه لو رفت، همچنین گوشی هوشمند Honor Note 10 نیز هنگامی که در حال جابه‌جایی و بارگیری بود توسط مامورین انتقال فاش شد و تصاویر صفحه نمایش آن پیش از معرفی در اختیار کاربران قرار گرفت. در کنار این موقعیت‌ها سایت TENAA نیز هر از چند گاهی اطلاعات کلی گوشی‌های هوشمند را فاش می‌کند.

اما ساعاتی پیش اتفاق جالبی افتاد و اطلاعات یکی از جدیدترین محصولات شرکت vivo به شیوه‌ای که تاکنون دیده نشده بود فاش شد. ساعاتی پیش تصویری از Jovi، دستیار صوتی گوشی‌های ویوو در فضای مجازی منتشر شد که در آن تاریخ رونمایی از گوشی جدید این شرکت یعنی vivo X23 مشخص شده است.

موضوع از این قرار است که یکی از کاربران از دستیار صوتی Jovi پرسیده که اخبار جدید محصول بعدی شرکت ویوو را به وی بدهد. در مقابل دستیار صوتی از کاربر پرسیده که منظور شما گوشی vivo X23 است؟ کاربر نیز گزینه تأیید را فشار داده و به این صورت Jovi در پاسخ گفته است روز 20 آگوست رونمایی بزرگی در پیش است.

حال این تصویر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و احتمالاً تاریخ دقیق رونمایی گوشی vivo X23 به وسیله دستیار صوتی ویوو فاش شده است. هر چند که بسیاری از کاربران احتمال می‌دهند که این اطلاعات توسط مسئولان ویوو در دستیار صوتی این شرکت بارگذاری شده و افشای اطلاعات به حساب نمی‌آید.

در ادامه تصویر منتشر شده از دستیار صوتی ویوو و تاریخ رونمایی vivo X23 را مشاهده می‌کنید:

تاریخ عرضه گوشی هوشمند vivo X23 به وسیله دستیار صوتی Jovi فاش شد +تصویر

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

تاریخ عرضه گوشی هوشمند vivo X23 لو رفت +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه گوشی هوشمند vivo X23 به وسیله دستیار صوتی Jovi فاش شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..