تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعا جنگ نخواهد شد

صراط:

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز عیدقربان با اشاره به  لزوم داشتن صبر و بردباری در هنگام سختی ها و مشکلات، خاطرنشان کرد: هرچند در شرایط کنونی سختی های بسیاری داریم آما باید بدانیم  پیامبر(ص) هم در دوران خود با چنین مسائلی در زمان خود به نوعی برخورد داشتند و لازم است که رویکرد ایشان با این مسائل سرمشق ما باشد.

آیت الله خاتمی با اشاره به ویژگی های پیامبر(ص) در هنگام مقابله با سختی ها،گفت: ایشان  هیچ گاه از مشکلات با واژه بحران یا طوفان بحران یاد نمی کرند، زیرا این واژه ها ایجاد یاس و ناامیدی کرده و این درحالی است که پیامبر(ص) همواره در صحبت هایشان نشان از امید بود و هیچ گاه در مقابل مشکلات و سختی ها سست و خسته نمی شدند. ایشان همواره هشدار می داند که خستگی با شکست برابر است. 

وی ادامه داد:ملت ایران چهل سال است که از مشکلات خسته نشده ، اما دشمنان را خسته می کند. پیامبر اکرم(ص) هیچ گاه نترسیده و معتقد بود در قاموس مومن ترس جایی ندارد. ترس برای کسانی است که به خدا اعتقادی ندارند، همچنین پیامبر(ص) در هنگام هجوم دشمن بر وحدت تاکید داشتندزیرا تفرقه موضوعی است که دشمنان را خوشحال می کند.

آیت الله خاتمی در ادامه خطبه خود با اشاره به اینکه فضای حاکم در جامعه معنوی است، گفت: استراتژی دشمن در شرایط کنونی این است که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند. در رهبرد آنها افرادی که اسما مسلمان هستند مسلمانان واقعی را به بدترین شکل ممکن می کشند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:از سخنان ایشان برداشت کردم که قطعا جنگ نخواهد شد و آمریکا بداند اگر کوچکترین آسیبی به ملت برساند او را به ذلت خواهند انداخت.

این خبر در حال تکمیل است...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعا جنگ نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..