تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش تولید ۱۶ کالای منتخب صنعتی و معدنی

در بهار سال جاری، تولید کمباین، کولر آبی و ماشین لباسشویی به ترتیب با کاهش ۷۷، ۴۷.۷ و ۳۸.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شدند.

به گزارش بولتن نیوز، بر اساس آخرین آمار مربوط به تولید کالاهای منتخب صنعتی از مجموع ۳۰ گروه کالای صنعتی ۱۲ گروه کالایی تا پایان سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش تولید روبه‌رو شده‌اند و این در حالی است که از میان ۱۳ گروه کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی طی مدت زمانی مذکور کاهش تولید داشته‌اند.

از اغاز سال جاری تا پایان خردادماه تولید کمباین با کاهش ۷۷ درصدی، تراکتور با کاهش ۶.۱ درصدی، روغن ساخته شده نباتی با کاهش ۱۰.۱ درصدی، داروی انسانی با کاهش ۹.۱ درصدی، نئوپان با کاهش ۲۳.۲ درصدی، سموم دفع آفات نباتی با کاهش ۲۱.۸ درصدی، پتروشیمی با کاهش ۲.۲ درصدی، الیاف و تاپس پلی‌استر با کاهش نیم درصدی، انواع تلویزیون با کاهش ۲۲.۸ درصدی، یخچال و فریزر با کاهش ۱۶.۹ درصدی، ماشین لباسشویی با کاهش ۲۵.۲ درصدی و کولر آبی با کاهش ۴۷.۷ درصدی روبه‌رو شده‌ است.

این در حالی است که طی مدت مذکور در میان کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز محصولات فولادی با کاهش ۲.۸ درصدی، سیمان با کاهش ۵.۷ درصدی، کاشی با کاهش ۰.۴ درصدی و چینی بهداشتی با کاهش ۳۸.۲ درصدی مواجه شده‌اند.

گفتنی است در میان کالاهای منتخب صنعتی، انواع سواری با رشد ۴.۵ درصدی، وانت با رشد ۱۱.۲ درصدی، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با رشد ۳۰ درصدی، کامیون کشنده با رشد ۸.۴ درصدی، پودر شوینده با رشد ۱۰.۸ درصدی، لاستیک خودرو با رشد ۰.۸ درصدی، انواع کاغذ با رشد ۱۸.۸ درصدی، کارتن با رشد ۴۷.۸ درصدی، فیبر با رشد ۵.۱ درصدی، روغن موتور صنعتی تسویه اول با رشد ۴۵.۶ درصدی، دوده با رشد ۱۴.۹ درصدی، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف مصنوعی با رشد ۰.۲ درصدی، نخ پلی‌استر با رشد ۸.۵ درصدی، فرش ماشینی با رشد ۲.۴ درصدی، چرم با رشد ۰.۷ درصدی، انواع پایپوش با رشد ۰.۵ درصدی و الکترو موتور با رشد ۵.۴ درصدی تولید روبرو شدند.

در میان کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز فولاد خام با رشد ۹.۷ درصدی، کاتد مس با رشد ۴۹.۹ درصدی، شمش آلومینیوم با رشد ۸.۷ درصدی، آلومینا با رشد یک درصدی، سنگ آهن با رشد ۱۶.۱ درصدی، کنتسانتره زغال سنگ با رشد ۱۲.۱ درصدی، شیشه جام با رشد ۳.۳ درصدی، ظروف شیشه‌ای با رشد ۱۵.۹ درصدی و ظروف چینی با رشد ۱۱.۴ درصدی مواجه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش تولید ۱۶ کالای منتخب صنعتی و معدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..