تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو 31 مردادماه در خطبه های نماز عید سعید قربان بیان کرد: عید سعید قربان روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی است.

وی ترویج تقوای الهی و ترک محرمات را یکی از اهداف عید قربان عنوان کرد.

امام جمعه ماکو بر بحث ذبح قربانی در دیدگاه قرآن و اهل بیت نیز تاکید کرد و قربانی منیّت ها، مراقبت از خطورات ذهنی، دوری از خدشه دار شدن بنیه اصیل بشریت و خودپسندی ها را هدف واحد فریضه حج تمتع ابراز کرد.

وی بر سناریوهای ایادی استکبار در راستای ناامید کردن مردم جامعه ایران اشاره کرد و یادآور شد: سیاه نمایی وضعیت جامعه و پمپاژ یاس و ناامیدی در بین مسئولین و مردم امروز به اوج خود رسیده و لذا نیازمند آگاهی همه جانبه تمامی آحاد ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری با تاکید براینکه عده ای دَم از ناکار آمدی دولت میزنند و نسخه شفا بخش شکوفایی اقتصادی مملکت را مذاکره با آمریکا ابراز می کنند ولی در زمین دشمن بازی می کنند.

خطیب نماز عید قربان در ماکو بر القای فساد گسترده در بنیه جامعه به واسطه های غربی ها در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد شبهه پراکنی در زندگی خصوصی مسئولین و بی اعتمادی مردم به نظام در صدد سرکوب کردن اسلام اصیل حاکم بر ایران است.

وی همچنین در بخشی از خطبه های نماز عید قربان، بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم یاد کرد و ادامه داد: دشمن به درک این واقعیت رسیده و درصدد دامن زدن به تفرقه افکنی بین مذاهب و ادیان است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری تصریح کرد: دشمن امروزه بر قدرت ایران در جهان باور دارد و شروع به مطرح کردن دلیل حضور ایران در کشورهای همسایه و مبارزه با گروهک های تروریستی در خاکریز کشورهای دیگر کرده است.

عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عید قربان؛ روز بازگشت انسان به ارزشهای ملکوتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..