تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیرهای حرکت زایران از منا به سمت جمرات اعلام شد

حدود ۸۶ هزار نفر زایران کشورمان روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.

به گزارش مهر، آدرس دقیق حرکت منا به جمرات، ابتدا از زیرگذر سمت چپ چادرهای منا به خیابان۲۳ وارد می شوند و بعد از عبور از خیابان ۲۳ ، از سمت راست به خیابان ۲۰۲ وارد می شوند و این خیابان را تا انتها طی می کنند.

سپس زایران از سمت چپ انتهای خیابان وارد خیابان ۲۱۹ می شوند و بعد از طی مسافت ۹۰ متری وارد خیابان سوق العرب می شوند و به سمت راست یعنی سمت جمرات حرکت خواهند کرد.

طول این خیابان تا جمرات نیز نیز حدود یک کیلومتر و ۸۰۰ متر خواهد بود که زایران بعد از طی این مسافت به جمرات رسیده و رمی جمره را انجام می دهند.

زایران عزیز بعد از انجام عمل رمی جمره، از کنار ستون ۵۸ وارد خیابان ملک فیصل می شوند که بعد از عبور از مسجد خیف و بعد از طی مسافت ۲ کیلومتری از کنار طریق مشاط(مسیر پیاده)به پل ملک عبدالله می رسند.

بعد از اینکه پل ملک عبدالله را پست سرگذاشتند باید از مسیر مشاط وارد خیابان ۲۳ می شوند که بعد از عبور از تقاطع خیابان جوهره و سوق العرب از سمت راست زیرگذر مخصوص چادرهای ایران وارد منطقه چادرهای منا می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیرهای حرکت زایران از منا به سمت جمرات اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..