تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم شمشیربازی سابر بانوان ایران ششم شد

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان در نخستین حضور خود در بازی های آسیایی‌ به عنوان ششمی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی، شمشیربازان بانوی اسلحه سابر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کره تیم قهرمان آسیا رفتند که با نتیجه  ۴۵ بر ۲۳ مغلوب این تیم صاحب نام شدند.

نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، پریماه برزگر و فائزه رفیعی ترکیب تیم سابر زنان کشور را در این بازی ها تشکیل دادند. بانوان سابریست ایرانی پیش از این در نتیجه ای تاریخی برای اولین بار به عنوان ششمی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند.

نماینده کشورمان در حالی عنوان ششمی بازی های آسیایی را کسب کرد که کادر فنی این تیم به دلیل  کم تجربگی بازیکنان در اولین حضور شان برای این مسابقات، آن را مثبت ارزیابی می کنند.  

همچنین تیم ملی شمشیربازی سابر زنان ایران در بخش رقابت های انفردای بازی های آسیایی هم به میدان رفت که به نتیجه قابل قبولی نرسید. نجمه سازنچیان دهم شد و رفیعی به رتبه پانزدهم بسنده کرد.

منبع: مهر
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم شمشیربازی سابر بانوان ایران ششم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..