تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت می‌کند و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز گذشته (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.

لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم

حسن تفتیان دونده تیم ملی دوومیدانی در ماده ۱۰۰ متر گفت: برای حضوری پرقدرت در مسابقات بازی‌های آسیایی لحظه شماری می‌کنم.

لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک: در ورزش «یک صدا» باید حاکم باشد/آنچه در جاکارتا می‌بینیم ظرفیت ورزش کشور است/باز هم مدال‌های طلا به ارمغان خواهد آمد.

لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم

بازیکن خاطی پرسپولیس از اردوی تیم امید اخراج شد از شروع مسابقات فوتبال در بازی‌های آسیایی محمدامین اسدی یکی از بازیکنان حاضر در تیم بار‌ها از سری حمید استیلی مدیر تیم و کرانچار سرمربی تیم به دلیل برخی رفتار‌ها و به خاطر مسایل انضباطی تذکر گرفته بود. قبل از دیدار به کره شمالی و میانمار نیز بار‌ها مسولان تیم به همراه اعضا کادر فنی به این بازیکن به صورت خصوصی تذکر دادند، اما مسایل نه تنها برطرف نشد بلکه حواشی این بازیکن تشدید هم شد از این رو کرانچار و استیلی امروز به این نتیجه رسیدند برای تداوم نظم تیمی در میان کاروان امید این بازیکن را از اردوی اخراج کنند. امید ایران مقابل کره جنوبی سفید پوش شد چهارمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده است که در این جلسه ابتدا در مورد بازی ایران و کره جنوبی هماهنگی‌ها صورت گرفت و طبق اعلام مسولان برگزار کننده مسابقات ایران برای دیدار با کره جنوبی لباس و شورت و ساق سفید رنگ به میدان خواهد رفت و در مقابل کره ای‌ها مقابل ایران قرمز پوش خواهند بود. بیشتر بخوانید:  اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند هشدار وقوع سونامی در اندونزی با ورود بهداد سلیمی اخراج ۴ بسکتبالیست ژاپنی از تیم ملی / شمشیر بازی در تاریکی

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..