تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبقت الهی: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلنوش سبقت الهی تیر انداز المپیکی کشورمان که در مسابقات تپانچه ۲۵ متر رتبه بیست و دوم این رشته را در بازی‌های آسیایی اندونزی بدست آورد پس از پایان این رقابت‌ها سطح مسابقات را در سطح مسابقات جهانی توصیف کرد و اظهار داشت: نسبت به مسابقات مونیخ و کره جنوبی رکورد‌های بهتری را ثبت کردم، اما می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

او در ادامه گفت: این مسابقات در این سطح نشان دهنده این امر بود که نیاز به تمرین بیشتری استو باید بیش از پیش تلاش کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بانوی تیرانداز کشورمان درباره مشکلات این رشته گفت: هزینه بالا و کمبود فشنگ، سبب شده تا مسابقات تپانچه ۲۵ متر در بخش بانوان در ایران برگزار نشود. در واقع شرکت‌کننده و علاقه‌مند در این رشته به تعداد قابل توجه‌ای نیست که مسابقه‌ای برگزار شود که این موضوع به ضرر ورزش تیراندازی کشور تمام خواهد شد وآمادگی ورزشکاران برای مسابقات کاهش می‌یلبد.

گلنوش سبقت الهی گفت: در پایان گفت: رکورد‌هایی که در این مسابقات ثبت شد نشان داد که مسابقات به لحاظ کیفی بالا و در سطح جهانی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:رنکینگ تیراندازان کشورمان در دور دوم تپانچه ۲۵ متر مشخص شد

انتهای پیام/

کمبود قشنگ و هزنه بالااز مشکلات تیراندازان سلاح تپانچه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبقت الهی: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..