تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف زودهنگام خدابخشی از دور بازی‌های آسیایی

مهدی خدابخشی پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و در نهایت 24 بر 22 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

خدابخشی در راند اول 9 بر 5 از حریف کره ای خود عقب افتاد و در راند دوم این اختلاف امتیاز به 17 بر 10 رسید.

نماینده کشورمان در راند سوم با وجود مبارزاتی که انجام داد نتوانست اختلاف امتیاز ایجار شده را کاهش دهد تا در نهایت 24 بر 22 نتیجه را به حریف خود واگذار کند و زودتر از انتظارها از دور رقابت ها کنار برود.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی دیگر نمایندگان کشورمان در بخش کیورگی بانوان بودند که از کسب مدال باز ماندند.

بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف زودهنگام خدابخشی از دور بازی‌های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..