تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برای فرانک پرتوآذر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی در سومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ فرانک پرتو آذر به رقابت با حریفان خود پرداخت که در بازی زنجیر چرخ او پاره شد و او از کسب مدال بازماند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پیام مرجان محمودی نایب رئیس بانوان فدارسیون دوچرخه سواری خطاب به فرانک پرتوآذر به شرح زیر است:

فرانک عزیز بانوی قهرمان ایران.

این روزگار هر روز چرخش میچرخد. گاهی آنقدر برای چرخیدنش رکاب میزنیم که نفسی نمی‌ماند. گاهی پنچر میشویم... گاهی فرمان از دستمان در میرود... گاهی زمین میخوریم...

زندگی است دیگر، مثل تمام دوچرخه ها.

اما گاهی عجیب روزگار آنقدر خوب میگذرد.

فرمان را رها می کنیم.

چشمانمان را میبندیم

و هنوز چرخ زندگی میچرخد

باز هم مثل دوچرخه ها...

چندین سال رکاب زدن و از تمام سختی‌ها رد شدن برای رسیدن به هدف و آرزو‌ها کم نیست.

خسته نباشی بانو:

تو برای جبران لحظاتی که چرخ دوچرخه ات نچرخید تلاش کردی و جانانه جنگیدی. ما به تو افتخار میکنیم و با افتخار کنار تو ایستاده ایم. آرزو میکنیم تو را بر روی سکو‌های پیش رو همچون المپیک ببینیم. به امید روز‌های پر افتخارتر در کنار شما بانوان این سرزمین.

محمودی - نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برای فرانک پرتوآذر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..