تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود تخت بیمارستانی؛ علت انجام تعمیرات در حضور بیماران

حریرچی در گفتگوباباشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انجام تعمیرات بیمارستان‌ها با حضور بیماران به دلیل کمبود تخت بیمارستانی/ مراکز درمانی بالای 90 درصد اشغال تخت، امکان تخلیه بیماران برای تعمیرات را از بین برده استایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: تعمیرات بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید بدون حضور بیمار و در زمان تعطیلی بخش مربوطه انجام شود تا مشکلاتی از قبیل پخش ریزگرد یا عفونی شدن محیط درمانی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل کمبود تخت بیمارستانی در کشور گاهی تعطیلی این بخش باعث بروز مشکلاتی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم و مراجعان می‌شود.

تعطیلی اورژانس برای تعمیرات ساختمانی امکان ندارد

حریرچی عنوان کرد: در برخی موارد تعمیرات بخش‌هایی از بیمارستان که مربوط به اورژانس است به دلیل مراجعه زیاد، استراتژیک بودن این بخش و عدم امکان انتقال بیماران یا تخلیه آن، وجود ندارد.

سنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: مواردی که به دلیل تجهیز نشدن بخش در هنگام تعمیرات به وزارت بهداشت ارسال شده است اکثرا مربوط به بیمارستان‌هایی است که اشغال تخت آ‌نها بالای 90 درصد بوده و امکان انتقال بیماران وجود نداشته است.

وی گفت: من از همه مردم و مراجعان به مراکز درمانی عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم که تعمیرات بخش‌های درمانی با حضور بیماران به خاطر نبود تخت‌های لازم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود تخت بیمارستانی؛ علت انجام تعمیرات در حضور بیماران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..